راويـ،ـ،ــة اليتميتين ،،،الجزء الثالث

        عثمان : جبتلك اللى انت قايلى عليه يا باشا زاهر بلهفة : الولد عثمان : لا يا باشا دى بنت زاهر : مش مشكلة اهم حاجة حلوة وتنفع عثمان : اعتبرها بنتك يا باشا الف مبروك تتربى فى عزك عدنان جايلك بيها دلوقتى شوفها وقولى رأيك زاهر براحة : ماشى ي …

راويـ،ـ،ــة اليتميتين ،،،الجزء الثالث قراءة المزيد »

راويـ،ـ،ــة اليتميتين ،،،الجزء الثاني

            سكب حكيم دلو ماء بارد على زوجته المسكينة النائمة زينب بفزع : ايه فى اي حرام عليك انت بتعمل فيا كدا ليه انا عملتلك ايه ثم تذكرت امر الطفلتين وقالت بفزع يا مصيبتى يا مصيبتى يا مصيبتى وديت البنتين فين روح يا شيخ حسبى الله ونعم الوكيل فيك   …

راويـ،ـ،ــة اليتميتين ،،،الجزء الثاني قراءة المزيد »

راويـ،ـ،ــة اليتميتين ،،،الجزء الاول

      – مبروك يا مدام جالك بنتين زى القمر رجاء بتعب للممرضة : لو سمحتى عيالى امانة فى رقبتك ابوهم مات فى عز شبابه وسابنى حامل فيهم فى الشهر الرابع وانا يتيمة ماليش حد وحاسة انى خلاص نهايتى قربت الممرضة بحزن : متقوليش كده محدش هيربى ولادك غيرك ان شاء الله هتكونى كويسة …

راويـ،ـ،ــة اليتميتين ،،،الجزء الاول قراءة المزيد »

وأخيـ،ـ،ـرا … سـ،ـ،ـر الصوره المنتشره بشكل غـ،ـريب ع السوشيال ميديا

        الصوره دي منتشره بشكل غـ،ـ،ـريب ع السوشيال ميديا . قصة الصوره دي واحده من زمان كانت بتلعب فوق السطوح مش فاكر من انهي دوله بالظبط المهم وهيا بتلعب كان معاها اخواها وكانوا بيطيروا طياره ورق         ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ …

وأخيـ،ـ،ـرا … سـ،ـ،ـر الصوره المنتشره بشكل غـ،ـريب ع السوشيال ميديا قراءة المزيد »

رواية تـ،ـز وجـ،ـت من رجل مـ،ـعـ،ـاق .. الجزء الثامن

      وصل محمد للعماره اللي ساكن فيها لاحظ حركه غريبه وعربيه اسعاف طالعه وشرطه واقفه استغرب وقلق طلع بسرعه الشقه لقي فيها البوليس اتخض وبدأ يسأل فيه ايه؟! ضابظ الشرطه: فيه شابه تقريبا عشرين سنه وقعت من البلكونه من هنا وفيه شك جنائي وهنعاين موقع الحـ،ـ،ـ،ـ،ـ،ـادثه محمد حس بزلزال بيهز كل كيانه مبقاش …

رواية تـ،ـز وجـ،ـت من رجل مـ،ـعـ،ـاق .. الجزء الثامن قراءة المزيد »

رواية تـ،ـز وجـ،ـت من رجل مـ،ـعـ،ـاق .. الجزء السابع

      خالد: أعمل ايه يازياد من يوم ماشوفتها وانا مش علي بعضى هموت وأطولها زياد: اعقل كده ماتوديش نفسك في داهيه الستات كتير خالد:لا دى غيرهم ماانت شوفتهاش دى خلطه كده جمال علي كسوف علي براءه استحاله عينك تيجى عليها وماتلفتش نظرك زياد: احنا مالنا بيها دى واحده متجوزه خالد: وهو الحيوان اللي …

رواية تـ،ـز وجـ،ـت من رجل مـ،ـعـ،ـاق .. الجزء السابع قراءة المزيد »

رواية تـ،ـز وجـ،ـت من رجل مـ،ـعـ،ـاق .. الجزء السادس

    صحى محمد من النوم لقي نفسه علي كنبه الصاله وحاسس بتعب في كل جسمه وبدأ يستوعب ويفتكر اللى حصل وحاسس انه كان كابوس وفعلا اتمنى وقتها يكون كابوس دخل بسرعه اوضه النوم لقي ساره واقعه في الارض وشعرها وهدومها متبهدله جرى عليها بسرعه محمد بذهول:ايه اللي انا عملته ده؟! معقول انا وصلت لكده؟!! …

رواية تـ،ـز وجـ،ـت من رجل مـ،ـعـ،ـاق .. الجزء السادس قراءة المزيد »

رواية تـ،ـز وجـ،ـت من رجل مـ،ـعـ،ـاق .. الجزء الخامس

        حس محمد بغيره من كلام خالد وخاصة انه لاحظ نظراته ليها محمد: لو سمحت ياخالد انت عارف طبعى ومن فضلك مش هسمحلك تتكلم تانى عن مراتى بالطريقه دي. خالد: انا أسف ماتخيلتش انك بتزعل بسرعه اوى كده حقك عليا ياسيدى انتظر محمد لحد ماساره وسها رجعوا استأذن من خالد وأخد ساره …

رواية تـ،ـز وجـ،ـت من رجل مـ،ـعـ،ـاق .. الجزء الخامس قراءة المزيد »

رواية تـ،ـز وجـ،ـت من رجل مـ،ـعـ،ـاق .. الجزء الرابع

      محمد بصـ، د. مه: هو لعب عيال ولا ايه؟! انتى لسه فكرانى مراهق زى حضرتك وهقعد احب فيكى واسهر طول الليل ابعتلك رسايل واجبلك دبدوب في الفلانتين؟!!! اعقلي شويه وأفهمى طبيعه الوضع اللي احنا فيه دلوقتي لو سمحتى واوعدك ياستى هزود مصروفك وهجبلك اللي ماكنتيش تحلمى بيه ها قولتى ايه؟!! ساره باشمـ، …

رواية تـ،ـز وجـ،ـت من رجل مـ،ـعـ،ـاق .. الجزء الرابع قراءة المزيد »

رواية تـ،ـز وجـ،ـت من رجل مـ،ـعـ،ـاق .. الجزء الثالث

        لقيت محمد بيبصلي نظره غريبه وبيقولي بكل صرامة: ممكن أعرف انتى وافقتى تتجوزينى ليه؟!! السؤال صدمنى وقبل ماأرد كمل هجومه عليا: انا أقولك وافقتى عشان الفلوس مش كده ساره: انا٠٠٠٠٠ محمد بعصبيه: استنى اما اخلص كلامى وبعدين اتكلمى براحتك عايزه تعرفي بقى انا اتجوزتك ليه سكت والدموع بتنزل من عيونى جرحنى …

رواية تـ،ـز وجـ،ـت من رجل مـ،ـعـ،ـاق .. الجزء الثالث قراءة المزيد »

Scroll to Top